Tvåtallar: Ja det kan jag nog hålla med dig/er om. Men tex modo har Svartvadet och några till som ALDRIG skulle byta es klubb. dif har tex Falk han kanske inte är den bästa men han har klubbkänsla iaf och bara det betyder otroligt mycket! Frölunda FBK HV71 har alla sina kaptener som inte skulle byta klubb. Tror alla lag har det och vi kanske har Styf.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
dif har tex Falk han kanske inte är den bästa men han har klubbkänsla iaf och bara det betyder otroligt mycket!
Frölunda FBK HV71 har alla sina kaptener som inte skulle byta klubb.
Tror alla lag har det och vi kanske har Styf.
Men som våran förra kapen han valde FBK.