Hahl Bundy: Exaktemente! Nu hoppas jag alla tankar på mesmottagande á la Hahl -08 är åsidosatta och knylan mfl totar ihop ett j-a hatmottagande till 1:a hemmamatchen mot fbk. Hata den som hatas bör, har Fanny nånsin mäktat med nåt i TIK-tröjan så inte FAN är det nåt som är värt att minnas nu! Glöm mitt förra inlägg, jag har redan gjort det....HATA HATA FANNY!!
Inlägg: 1152961
Svarskommentarer
Sv: Sanny till FBK
mikenomad: Äh ge dig nu. Varför ska man hetsa upp sig över att Sanny har valt FBK? Är det ingen som kommer ihåg hur han spelade sista året? Nog för att han spelade med hjärta, men inte fan var Sanny sååååå jävla bra.