Inlägg: 1153015
Svarskommentarer
Sv: Sanny till FBK
73Sjöbba: Jag kan förstå besvikelsen över att det inte tycks hända nåt när alla lag runt omkring oss värvar den ena spelaren efter den andra.
Men jag tror att det snart händer nåt vi kommer in i ett stort stim med Blue Marlins. Börja håll i spöna!
Men jag tror att det snart händer nåt vi kommer in i ett stort stim med Blue Marlins. Börja håll i spöna!
Allt det där är bara bullshit.
Jag gör som Bragd-Birger, dvs. sitter ner i båten och avvaktar helst på den stora firren.