1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614900 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1153165

Sv: Sanny till FBK
Laken: Äh sa ju bara att jag är redo för några kämpiga år - med den rådande ekonomin och Timrås minskade attraktionsvärde (?) kan man förvänta sig något annat? Tror som sagt inte att vi åker ut, utan att vi kommer få det kämpigt ett tag.

När arenabygget dessutom är lagd på is så kommer vi nog stå kvar i skiten och trampa flera år till. Men men, som Timrå supporter så är man är van vid skiten... så det är bara att käka upp den... och svälja... hua då!=P

Svarskommentarer

Sv: Sanny till FBK
Yellowcard: Brynäs, MODO med flera fyller ju ändå INTE sina arenor!
Timrå var och är väl rustat inför lågkonjukturen och finanskrisen som härjar. Inte lika mycket lån som många andra klubbar och hyfsat gott om eget kapital.
Men på några års sikt vill även jag ha en ny arena i Sundsvall.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer