1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1153371

Sv: Apropå nånting...
jens_88: Precis. Svårt att börja med någon form av "min-pappa-är-större-än-din" mentalitet om en part inte bryr sig så nämnvärt. Och med tanke på hur anonym Hahl har varit i Frölunda, så bryr jag mig inte så mycket om honom.

Men skulle han vilja komma tillbaka, så varsegod. :)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hur vet man egentligen att en spelare tar åt sig av ignorans? Det undrar jag. Framförallt när vi i Timrå haft en attityd som förlåter precis allt. Framförallt när det kommer till yttringar från läktaren. På internet är det en annan grej, där reageras det vilt. Men på läktaren så ska vi håna spelare som Hahl med tystnad. Det måste svida något oerhört. Fruktansvärt. Eller så sänder det bara en signal att man kan lämna Timrå IK hur man vill under vilka omständigheter som helst eftersom ingen reagerar. Tystnad är ingen reaktion.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer