Inlägg: 1153418
Svarskommentarer
Sv: Sanny till FBK
MB: ...fattar inte vad du snackar om....du menar att det inte finns nån sanning i att han på nåt sätt valde FBK p.g.a "det geografiska läget" utan bara stålarna?
Förlåt mig...men det tror jag inte en sekund på...du låter bara mer än lovligt bitter, kom igen nu å svälj förtreten..vi siktar mot bättre backar än S...y, ge Josefsson S...y's pengapåse vi erbjöd så lär han nog skriva på :-)
Förlåt mig...men det tror jag inte en sekund på...du låter bara mer än lovligt bitter, kom igen nu å svälj förtreten..vi siktar mot bättre backar än S...y, ge Josefsson S...y's pengapåse vi erbjöd så lär han nog skriva på :-)
Var en jävla man, stå upp för beslutet, säg som det är, de betalade bäst, har störst chans att vinna något, bättre organisation, proffsigare i ja allt.....
Hålla på sådär och dravla, sen närmare till Oslo....jävla nonsen, spela där då för helvete, Sanny har verkligen blivit en Fanny. Pajas!