1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614878 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1153727

Sv: Silly Season 09/10
Oscar misströstar men Linkan avvaktar:

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Blir mycket besviken om Sundh försvinner. Ok, produktionen har varit begränsad, men inställningen och kvaliten i slutspelet tycker jag lovade gott. En duglig elitseriespelare jag anser man kan ha i lagbygget många år framöver.

Men tydligen ska så många som möjligt bytas ut varje år, verkar vara Timrås sätt att bygga lag.

Sv: Silly Season 09/10
T T: Känslan är att det är Crippe eller Sundh. På ett ungefär.

I övrigt är det fantastiska kommentarer...

Sv: Silly Season 09/10
T T: Man gör allt för att försöka hålla lönerna på en för föreningen behaglig nivå, tyvärr gäller de inte bara Oskar skulle ja tro.

Sv: Silly Season 09/10
T T: Avaktar man med spelare som Oscar och Crippe så måste man ändå
ha rätt höga ambitioner.

Sv: Silly Season 09/10
T T: avvakta avvakta och sen då avvakta eller ????? agera för f.n

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer