Inlägg: 1154486
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
RTS: mmm tänkte precis detsamma... Ja ja säger som jag sa förra veckan - nästa vecka lär det hända grejer!!=P
Men satan vad det händer saker i Ö-vik. Där tar man verkligen ett misslyckande på allvar och agerar.
Tomas Steen som andre tränare, ingen dum värvning alls.
Känns som om Modo verkligen är på rätt spår, Tyvärr.