Yellowcard: jag tror vi får vänta med något smarrigt tills efter vm jag
Inlägg: 1154510
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
falo: kanske till och med några veckor efter vm... Folk ska väl stryla på om de får NHL eller KHL-kontrakt också...