Personligen börjar man fundera hur kall är ledningen egentligen. Har dom spelare klara som dom avvaktar med att offentliggöra av en eller flera orsaker eller har man inget alls?
På måndag startar försäsongsträningen. Får man ihop ett halvt lag är det bra. När kommer den andra halvan?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Har dom spelare klara som dom avvaktar med att offentliggöra av en eller flera orsaker eller har man inget alls?
På måndag startar försäsongsträningen. Får man ihop ett halvt lag är det bra.
När kommer den andra halvan?