Andersson: Jupp, den där värvningen tycker jag verkligen verkar bra (om det är klart). Förvisso är det lite oroande att spelaren lovordas at Ros på Aftonbladet ;)
Men det där borde väl verkligen vara en perfekt back att ha och lite utveckling borde det ju finnas kvar i killen. Det är bara att hoppas att det inte handlar om ett korttidskontrakt på ett år. Eller nån suspekt form av utlåning (fast det kan nog inte bli fråga om då han verkar kontraktslös).
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men det där borde väl verkligen vara en perfekt back att ha och lite utveckling borde det ju finnas kvar i killen. Det är bara att hoppas att det inte handlar om ett korttidskontrakt på ett år. Eller nån suspekt form av utlåning (fast det kan nog inte bli fråga om då han verkar kontraktslös).
Vi testar med 2+1 år tycker jag! Klart å betalt!