Inlägg: 1155238
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
TIKbiff:
"Hej !
Det pågår ett möte med Hockeyligans klubbdirektörer idag och imorgon där bland annat nästa säsongs spelprogram skall fastställas.
Troligtvis läggs matcherna ut på hemsidan på fredag.
Med vänlig hälsning
Timrå IK
Joachim Sandström"
Sedär =)
"Hej !
Det pågår ett möte med Hockeyligans klubbdirektörer idag och imorgon där bland annat nästa säsongs spelprogram skall fastställas.
Troligtvis läggs matcherna ut på hemsidan på fredag.
Med vänlig hälsning
Timrå IK
Joachim Sandström"
Sedär =)
Sv: Silly Season 09/10
TIKbiff: Tyvärr är det indikationer som även kommit mig till del. Synd i så fall, Robban har ett Timråhjärta utöver det vanliga. Och även om ränderna aldrig går ur (Robban alltså) så kommer jag sakna honom i proppskåpet, om så skulle ske.
jobba heltid på Norrporten snart så jag tror att Linkan snart sitter ensam på stolen som sportchef.
För övrigt så håller jag med angående info på hemsidan, det sköts inte alltid på bästa sätt, man kan nästan tro att det är sommarlov som gäller där.
Andra es konkurrenter har t.ex fått ut sina hemmamatcher för nästa säsong på hemsidan, det blir nog till midsommar ska du se,