Inlägg: 1155279
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
73Sjöbba: Det är bra, även om jag för min del o som dom som känner mig vet, är ett litet "ovetande" spel man har för sig härinne. :)
Mao jag är inte så desperat som en del tror, liksom att jag sitter tryggt i båten o har så gjort ett tag.
Däremot är jag glad för lite info från ledningen även om en del inte är lika glad att få ta reda av det dom redan "vet".
Mao jag är inte så desperat som en del tror, liksom att jag sitter tryggt i båten o har så gjort ett tag.
Däremot är jag glad för lite info från ledningen även om en del inte är lika glad att få ta reda av det dom redan "vet".
För övrigt så hörde jag rykten idag gällande 3 finnar och 1 kanadensare skulle vara klara.