1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614878 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1155324

Sv: Silly Season 09/10
Yellowcard:
"UNT kan i alla fall avslöja att Gusten Törnqvist fått två personliga parkeringsplatser i direkt anslutning till två av köpcentrumets entréer. Egen personlig målning på asfalten och en skylt med hans namn.
- Jag fick reda på det i går (onsdag), säger Törnqvist om p-platserna.
Vad tyckte du om det?
- Det var coolt!"

Åh, älskar när klubbar kör med speciella medel alltid lika rolig läsning =)

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
fettsteffe: Jo Öhrstedt (sportchefen) är fan en trollgubbe, det är inte ens kaffepengar han har att latja med och verkar få ihop ett en bättre lag än i fjol.I fallet Gusten är det fastighetsimperiet Atrium-Ljungberg som betalar lönen, de äger köpcentret som P-platserna är på, men en jävligt rolig grej är det!

Öhrstedt vore något för TIK att kolla på om Linkan misslyckas i år, även tränarna Rönnqvist/Robertsson.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer