JimmyH: Jasså tror du, någon här inne sa att hans lön låg på runt 200 000 , då bör inte det stämma trots att uppgifterna kom från någon tidning..
Inlägg: 1155331
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Mackelito: Om nu Lotvonen mot all rimlig förmodan blir kvar så blir det i så fall med betydligt lägre lön.
Annars skulle det gå emot allt som sagts av ledningen inför den här säsongen.
Annars skulle det gå emot allt som sagts av ledningen inför den här säsongen.
Sv: Silly Season 09/10
Mackelito: Lotvonen och Lehtonen är friends......
Men fan är det värt att ha en trött kass finne i laget bara för att Lehtonen ska stanna. Han måste kunna stanna på andra villkor!
Men fan är det värt att ha en trött kass finne i laget bara för att Lehtonen ska stanna. Han måste kunna stanna på andra villkor!