1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614878 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1155362

Sv: Silly Season 09/10
Några tankar runt detta.
En anledning att man inte går ut med namn men säger att dom är klara.Borde betyda att det handlar om finnar eller spelare som uppehåller sig i Amerika Man vill inte gå ut med namn innan kontrakten är påskrivna.
Man vet att det kommer att ta några veckor innan dom kan skriva på.
Det känns som läge för att lugna supportrar och sponsorer av den anledningen.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Tvåtallar: "Man vet att det kommer att ta några veckor innan dom kan skriva på"

Om det handlar om veckor tror inte jag Linkan skulle säga att dom var klara, känns som en fet risk mer än att lugna fansen, om dom ändrar sig då? Finns många exempel.......

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer