Yellowcard: Med en backuppsättningen känns det som man kan gå omkring och småmysa hela sommaren.
Inlägg: 1155371
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Tvåtallar: hehe ja... Men mest troligt är väl vi bara lyckas värva EN av Kronwall/Karlsson... Om så är fallet kanske Lotvonen är en av dessa namn.
Ja låt se... Men skulle t.ex.
Moe
Styf
Erixon
Skogs
Sonntag
Lotvonen
Kronwall/Karlsson (någon av dem)
Presenteras inom kort... Hur skulle det då kännas tro?
Då skulle man verkligen bli tvungen att hoppas ihjäl sig på Lehtonen........
Därför skulle både Kronwall och Karlsson vara klar så känns inte en förlust av Lehtonen så jättetuff ändå.
Ja låt se... Men skulle t.ex.
Moe
Styf
Erixon
Skogs
Sonntag
Lotvonen
Kronwall/Karlsson (någon av dem)
Presenteras inom kort... Hur skulle det då kännas tro?
Då skulle man verkligen bli tvungen att hoppas ihjäl sig på Lehtonen........
Därför skulle både Kronwall och Karlsson vara klar så känns inte en förlust av Lehtonen så jättetuff ändå.