1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1155669

Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: Tänk omgivning... Jag tror nog att våra båda sportchefer har mer insikt än vad ni har som sitter och (oftast) stirrar på statistik från EP.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Steffe: Ja för det är ju bara sportchefer som ser hockeymatcher och med den titeln har man ju automatiskt rätt i allting...

Har man sett Granaths matcher i kvalserien är det helt obegripligt att den här killen får möjlighet att göra ett stort karriärslyft. Den enda som kommer att äta nånting är Granath av Timrås pengar.

Sv: Silly Season 09/10
Steffe: jag för en tror iaf att vi här inne kan mycket mer om hockey än Linkan

Sv: Silly Season 09/10
Steffe: Jag har inte stirrat på statistik, Jag har sett matcher o förundrat mig över hur man kan ställa till så mycket trassel o drälla med puck.

Men om ni är nöjda så måste ni få säga det, liksom om jag mfl är grovt missnöjda.

Nu är jag mycket mera nöjd över Karlsson o de övriga kommande nyförvärven.
Jag har lagt detta bakom mig nu, jag har sagt vad jag tycker o det är bra så nu, för lång tid framåt.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer