Inlägg: 1156274
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
KniveN: Men snälla du Moe spelade i 1:a backpar, Erixon i 2:a.
Vilken av dom etblerades plats tar dom?
Vilken av dom etblerades plats tar dom?
Menar att Erixon och Moe har gått från att vara 6-8 back inför förra säsongen till att vara självklara på 3 backpar i år, då blir ju dom lite av en ersättare till någon av dom förlorade etablerade backarna.