Hahl Bundy: Ja det slog mig precis varför jag sitter här och trökar när det är över 20 grader ute och inte ett moln på himmlen!
Inlägg: 1156674
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
fettsteffe: Därför man är snorförkyld.... Ska dock ut och köra lite RC flygplan strax=)