Laken: Vilken klass är det på de då? Tredjeklass?
Inlägg: 1156870
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Paddan: Nej, alla som har något att förstå med, vet att de kommer att hålla hög elitserieklass. ;-)