1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 11569

Sv: Philippe DeRouville
Ja jo... det kanske du har rätt i men förra året var Bosse ostabil... den ända kanonmatch han gjorde var när han var skadat mot MODO tror jag d vah... freddan var sjuk osså var det något men den nya americanska målisen som aldrig fick fisa upp sej, så Bosse fick ställa sej skadad o var så överlägen.. .det var stort...men förövrigt så gjorde han inte så mycket mer förra säsongen!!! men men som sagt Philippe växer nog in i rollen som matchhjälte o.s.v i timrå... men man får lika mycket hjärtklapp när han åker ut bakom mål o ska fippla med pucken som när Schabel skulle försöka dribbla som siste man....

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer