Med risk för att göra en TT så länkar jag till denna Artikel i Dagbladet om Wirtanen som center.
Inlägg: 1157247
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: Ja ska vi då gissa vilka 5 namn som är dessa centrar.
Wirtanen känns mer som nummer 5 på listan
Kontiola - Han är med enl sportcheferna på listan
Krog - Han är med enl sportcheferna på listan
Wirtanen - Han är med enl sportcheferna på listan
Kapanen - Långskott enl sportcheferna
Westrum - Verkar som han ska bryta med Ambri-Piotta
Jag gissar och hoppas på att de är dessa 5 namn man arbetar med.
Min ranking av dessa fem skulle vara:
Kapanen
Kontiola
Krog
Westrum
Wirtanen
Om man ska återgå till artikeln i dagbladet så hoppas jag minst på Wirtanen, Han är för ung för att bära ett helt lag, dessutom har han inte den rutinen som krävs för att ta ansvsar som en förstecenter.
Nej Wirtanen kan inte vara tänkt som förstecenter mer som en tredje i sånt fall, skulle han komma in i truppen som tredje center skulle jag bli mer än nöjd!
Sedan vill jag även passa på att gratulera Nygge och Timrå till ett forsatt samarbete den kommande säsongen!
Wirtanen känns mer som nummer 5 på listan
Kontiola - Han är med enl sportcheferna på listan
Krog - Han är med enl sportcheferna på listan
Wirtanen - Han är med enl sportcheferna på listan
Kapanen - Långskott enl sportcheferna
Westrum - Verkar som han ska bryta med Ambri-Piotta
Jag gissar och hoppas på att de är dessa 5 namn man arbetar med.
Min ranking av dessa fem skulle vara:
Kapanen
Kontiola
Krog
Westrum
Wirtanen
Om man ska återgå till artikeln i dagbladet så hoppas jag minst på Wirtanen, Han är för ung för att bära ett helt lag, dessutom har han inte den rutinen som krävs för att ta ansvsar som en förstecenter.
Nej Wirtanen kan inte vara tänkt som förstecenter mer som en tredje i sånt fall, skulle han komma in i truppen som tredje center skulle jag bli mer än nöjd!
Sedan vill jag även passa på att gratulera Nygge och Timrå till ett forsatt samarbete den kommande säsongen!
Sv: Silly Season 09/10
Med fara för mitt liv så tänker jag nu göra en dubbel TT. :)
Nygårds stannar.
Men det visste vi ju.
Nygårds stannar.
Men det visste vi ju.