fettsteffe: Jasså t o m det. Lika bra att jag går o lägger mig ;)
Inlägg: 1157413
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Tycker det vore fränt av hockeyligan att säga att det är
lika bra ni ställer era platser till förfogande redan nu,
In med andra lag...
lika bra ni ställer era platser till förfogande redan nu,
In med andra lag...