Undrar hur spelarna som har kontrakt ställer sig till detta? Har dom rätt att bryta kontrakten? Tänker på tex Sanny och allt resande, var ju det geografiska läget som gjorde att han valde FBK :)
Inlägg: 1157449
Svarskommentarer
Sv: Slår vi vakt om SHL och Elitserien?
KniveN: De får väl ta med Vålerenga i klubben så kan han bo hos svärmor när han är på besök