Inlägg: 1157485
Svarskommentarer
Sv: Slår vi vakt om SHL och Elitserien?
Per HApps: Karlstad tur o retur :)
Jo men tjena, vad härligt! Hur många fans följer med? :)
Jo men tjena, vad härligt! Hur många fans följer med? :)
Det är liksom inte bara att ta tunnelbanan till bortamatcherna :)
http://maps.google.com/maps/ms?hl=en&ie=UTF8&oe=UTF8&msa=0&msid=105439007883160582387.00044c9e6f1593a007c85