Fan vad tråkigt det skulle vara att gå och se Novosibirsk spela. Någon som tror det blir fler än 1.000 genom vändkorsen på Globen eller Hovet?
Inlägg: 1157501
Svarskommentarer
Sv: Slår vi vakt om SHL och Elitserien?
Johan J: Absolut! - lägger dom matchen efter fotbollssäsongen så blir det definitivt 1300...