Inlägg: 1157618
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Laban:
Kul för Ledin som skrivit på för ett år i elitserien och 5 år i KHL - med samma kontrakt. inte illa....
Kul för Ledin som skrivit på för ett år i elitserien och 5 år i KHL - med samma kontrakt. inte illa....
Tror HV kedjor kommer se ut så här 09/10
Voutilainen - Davidsson - Thörnberg
Ledin - Beech - Laine
Tedenby - Falk - Melin
Ullström - Örnerud - Sundh
Extra forward
Johan Lindström
Får HV behålla Louma på backen ser det jävligt bra ut..