Inlägg: 1157880
Svarskommentarer
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Per HApps: Ikväll ska jag ner och kika på brasan på klassisk hockeymark, dvs NSK....
Snacka om att den gode Robban Aschberg satte huvudet på spiken på sin blogg till ett foto på E-on-Hallen.
"Klassisk mark. Fast Timrås hemmarink har piffats upp sedan "Lill-Strimmas" tid. Klassisk mark...en typisk idrottsfloskel, som kan användas om i stort sett vilken plats eller byggnad som helst."