KniveN: följde matchen på radion... gör man 10 poäng sista quartern , då vinner man väldigt sällan....
Inlägg: 1157908
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Jag såg den på Viasat Sport. Dragons slarvade bort det övertag man hade jobbat ihop i den 3:e quartern mycket p.g.a ett riktigt uselt skytte. För mycket slarv framför den offensiva korgen bäddade för Solnas effektiva omställningar. Segern till slut ganska så rättvis.
Tuffa papper nere i hufvudstaden kommande tisdag, match 7.
Tuffa papper nere i hufvudstaden kommande tisdag, match 7.