1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614731 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1158163

Sv: Silly Season 09/10
JimmyH: "Jag kan även tycka att man inte ska ta allt som står i Expressen och Aftonbladet med en nypa salt alla gånger."

Precis, vi som skriver härinne tyckker väldigt mkt om att raljera över nämnda tidningars uselhet. Faktum är att de påfallande ofta har en hel del på fötterna i såna här fall. Även om de garderar med kryss utifallatt så är det inte så att de sätter ihop en artikel på hur lösa grunder som helst. Det skulle t.ex. garanterat inte räcka med ett rykte via ett snabbmess på HS för detta om man säger så. De har ju en hel del trovärdighet och prestige att sätta på spel i en branch där det gäller att ligga i framkant för att locka läsare.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
HS gör ju jobbet för Gurra T och de andra så kallade journalisterna, de kan sitta härinne och ta en mening här och en mening där och vips har de ett scoop i kvällspressen.

Med tanke på många av deras fysik så tror jag det är så de jobbar:)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.