1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1158401

Sv: Hur ligger vi till i silly season?
Rox: Fan svårt att avgöra när han skämtar eller inte heh... Det taskiga är ju att han är center (om jag inte minns helt fel) och när han är hel skulle han säkert kunna vara förstacenter för oss antar jag.

Svarskommentarer

Sv: Hur ligger vi till i silly season?
Yellowcard: Andreas Johansson måste va pigg har ju inet spela på hela säsongen så :)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.