1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1158479

Sv: Hur ligger vi till i silly season?
keni: Hörru Keno känns det bra att spy galla över Timrå o deras ansträngningar att få spelare hit?
Du verkar njuta varje gång det lämnar nån eller nån går till ett annat lag som det bara ryktas om härinne el. i Tidningar som du neggar om.

Vet du vilka namn man jobbar på eller vilka som är klara?
Själv tänker jag inte säga nånting förrän truppen är spikad o det tycker jag du ska göra oxå, annars kanske du får mycket att äta upp framöver.

Svarskommentarer

Sv: Hur ligger vi till i silly season?
Hahl Bundy: Jag har redan utnämnt Keni till min nya idol. Killen verkar ha blåkoll på allt som rör TIK...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.