Inlägg: 1158542
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Kerstin_k: Kommentarsågningarna om Timrå i artikeln om "Lehtonen till VF" i st.nu går inte av för hackor.
Det känns som om det är ganska många stora frågor kvar att besvara. Där har Linkan ett hästjobb framför sig. Innan dom pusselbitarna faller på plats tror jag att det är ganska många som resonerar som Baker gör. Det kommer förmodligen inte bli en rusning på försäljning av säsongskorten än. Vilket i längden kan påverka den ekonomiska situationen nästa säsong.
Näe, än sitter man inte säkert. Men paniken är inte fullt utslagen ännu. Den får vänta tills att vi har presenterat hela vårt lag. Förhoppningsvis behöver man inte fyllas med den känslan överhuvudtaget. Men det återstår att se.