KniveN: Total jävla skandal.. hoppas den drar igång snart.. sen är det ju CL där också!!
Inlägg: 1158774
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Ja riktigt dåligt!!! Men skulle de krisa så kan man alltid se CL på 6:an! =) men man vill se på Viasat!