Inlägg: 1158879
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Kongo: Det var UNDER säsongen det, när vi höll på att åka ner i Kvalserien. Sedan värvade vi ju bl.a. Sonnenberg, vilket var ett bra beslut!
"ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning!" om man frågar dig.
Även du kan lära dig en läxa av säsongen 08/09.