JimmyH: Japp. Min syster jobbar ju på expressen och desto mer sundsvallsanknytning desto bättre, hehe :) Dessutom tycker jag att dom är bättre på hockey än aftonbladet. Och eftersom HS är kompis med vissa av spelarna så blir ju artikeln mer giftig så att säga.
Nej men det är ju aldrig trevligt när sådan här info nås ut i den mediala världen. Det kan jag väl iaf hålla med om. Vi lallar på så ordnar det sig nog. Tids nog kommer dom ju få sina pengar och då är väl alla nöjda och glada.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Nej men det är ju aldrig trevligt när sådan här info nås ut i den mediala världen. Det kan jag väl iaf hålla med om. Vi lallar på så ordnar det sig nog. Tids nog kommer dom ju få sina pengar och då är väl alla nöjda och glada.