Yellowcard: Krog blir 2:a center. Vi får nog vår 1:e, jag vägrar ge upp hoppet :)
Inlägg: 1159151
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: haha dream on=) Vi ska skatta oss lyckliga om Jason Krog ens vill komma hit! Micke Lind och co... That´s the reality baby!
Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: Hoppas kan man ju, men det känns onekligen som om det är en smula orealistiskt att hoppas på att vi får Krog som 2:a. Han lär ju kosta ganska mycket.
Att Kontiola skulle bli vår första är verkligen en önskedröm som känns jävligt svår att få uppleva. Med Krog signad så kan vi nog kyssa den gonatt, precis som fler centervärvningar. Tyvärr.
Att Kontiola skulle bli vår första är verkligen en önskedröm som känns jävligt svår att få uppleva. Med Krog signad så kan vi nog kyssa den gonatt, precis som fler centervärvningar. Tyvärr.