1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1159168

Sv: Silly Season 09/10
Yellowcard: Följande centeruppsättning är väl inte helt otrolig: 1:a Krog, 2:a Gabbe, 3:e Lind/Sonnenberg, 4:e Lander...Inte så våldsamt upphetsande men fan vet om det är sämre än gångna sässen?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Nu när man har båda fötterna på jorden efter alla "nej tack" osv. så skulle det absolut vara intressant och se... Om nu Jason Krog skulle skriva på för oss - är det då klart på centersidan? Jesper Samuelsson, Lander och eventuellt Sonnenberg kan ju spela center. Så:

1:a Krog, 2:a Gabbe, 3:e Sonnenberg, 4:e Lander/Samuelsson.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.