Inlägg: 1159271
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Cartman:
Linkan som säger att han e utvecklingsbar!!!! Men om han nu j-la bra som Linkan vill ha det till, varför finns han då inte med i Kanadas amatörlag i VM????? Visst behöver vi äldre spelare, men det finns väl andra kan jag tro???
Linkan som säger att han e utvecklingsbar!!!! Men om han nu j-la bra som Linkan vill ha det till, varför finns han då inte med i Kanadas amatörlag i VM????? Visst behöver vi äldre spelare, men det finns väl andra kan jag tro???
Så du tkr inte att vi har tillräckligt med utvecklingsbara spelare i tuppen?
*Lander
*Pääjärvi
*Sebbe
*Moe
*Svensson
*Samuelsson m.m
Det vi behöver är någon äldre spelare med rutin för det är en bristvara här uppe.