1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1159271

Sv: Silly Season 09/10
Taurus:

Så du tkr inte att vi har tillräckligt med utvecklingsbara spelare i tuppen?

*Lander

*Pääjärvi

*Sebbe

*Moe

*Svensson

*Samuelsson m.m

Det vi behöver är någon äldre spelare med rutin för det är en bristvara här uppe.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Cartman:

Linkan som säger att han e utvecklingsbar!!!! Men om han nu j-la bra som Linkan vill ha det till, varför finns han då inte med i Kanadas amatörlag i VM????? Visst behöver vi äldre spelare, men det finns väl andra kan jag tro???

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.