KniveN: Angående en eventuell värvning av jason krog så måste bäst före datum gått ut ,då är det bättre att konc. sig på ex. kontiola,viuhkula,westrum, påhlsson,wirtanen alla dom går i mina ögon före krog,eller?
Inlägg: 1159544
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Perkan: Tror varken Westrum eller Viuhkola är bättre än Jason Krog, och jag tvekar på att Wirtanen är det. Enda anledningen att jag hellre skulle se Wirtanen är Krog i Timrå är att Wirtanen är yngre. Fast å andra sidan är risken med en sådan som Wirtanen att han kommer, gör en bra säsong och sedan dyker Nubben upp med plånboken...
Sv: Silly Season 09/10
Perkan: Viukhola har kontrakt med Kärpät så han är inte aktuell, men Krog är ju väldigt bra.
Sv: Silly Season 09/10
Perkan: Skulle tro att Timrå fått nej av dessa. Kontiola sägs vara nära KHL enligt rykten.
Sv: Silly Season 09/10
Perkan: Påhlsson känns ju väldigt realistiskt... eller inte. Ordinarie och växer sakta men säkert fram som en av unga Blackhawks viktigaste spelare.
Men varför inte, ge honom 300 kakor i månaden och ett förstklassigt boende på tidlösa Örnen!
Men varför inte, ge honom 300 kakor i månaden och ett förstklassigt boende på tidlösa Örnen!