1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1159931

Sv: Silly Season 09/10
fettsteffe: ja, visst har han att göra den gode Linkan. Men vad det än lider så kommer vi i alla fall ställa upp med en full trupp. Frågan är ju vilken slagkraft laget ifråga kommer att ha.

En annan rolig parantes i Silly-snacket är ju kommentarerna på artikeln om Haydar på hockeysverige.se. Hur fan kan det komma sig att tio stycken supportrar vet att han är klar eller kommer att skriva på för just deras klubb? Vart kommer alla rykten ifrån? Eller är det bara supportrar som är dåliga på att formulera sina förhoppningar?

Jag tycker i alla fall att det är stor humor!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.