1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614897 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1160017

Sv: Silly Season 09/10
Frella: Det beslutades att Sonnie inte är tänkt som center kommande säsong. Det är väl nu på slutet som frågan tagits upp igen.
Det verkar vara en hel del fram och tillbaka under denna silly season vilket känns så där. Jag blir minst sagt förvånad om man använder Sonnie som center. Han kan få centra vid skador, inte annars.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Skarin: Jo var det jag menade. Om man som Linkan går ut och säger att Sonnenberg är ett alternativ som center efter att man tidigare sagt att han ska fungera som ytter efter att man tänkte om första gången så känns det ju märkligt (mörka mot media?) om nu Lind skulle skriva på. Eller är han våran omtalade förstacenter? =)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer