Frella: Ja det kan vara där skon klämmer och skaver.
Inlägg: 1160021
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
på tal om ingenting: att mika pyörälä skulle välja frölunda fick jag klart för mig redan när han sa att kan inte skulle fortsätta i tik utan satsa på nhl.
naturligtvis hade nubben pratat med honom redan då.
för övrigt är det inte nog inte troligt att han vågar visa sig i timrå i fortsättningen.
naturligtvis hade nubben pratat med honom redan då.
för övrigt är det inte nog inte troligt att han vågar visa sig i timrå i fortsättningen.
Sv: Silly Season 09/10
Skarin: Vilka seriösa supp. ni verkar vara, en värvning av micke verkar hur oseriöst som helst och sjöberg han gassar sig i solen i vävland så inget trän. där inte så fram med andra s.k "lirare"?