FM: Jo då. Den killen dök väl upp på tapeten för ganska så länge sedan. Han är ju ingen ersättare till Lello och är ju heller ingen förstaback, men man får väl kanske vara glad för det "lilla". Kan säkert bli så att det inte värvas någon back alls också. Vi får helt enkelt se vad som händer.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Han är ju ingen ersättare till Lello och är ju heller ingen förstaback, men man får väl kanske vara glad för det "lilla". Kan säkert bli så att det inte värvas någon back alls också.
Vi får helt enkelt se vad som händer.