ersson: Ja, hans produktion är okej. Men inte mycket bra.
Sedan ska man inte lägga så mycket i att jämföra poängligor i korta turneringar ifrån olika år. I så fall kan man ju hävda att Kenneth Bergqvist är bättre än Henrik Zetterberg. So take it with a pinch of salt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sedan ska man inte lägga så mycket i att jämföra poängligor i korta turneringar ifrån olika år. I så fall kan man ju hävda att Kenneth Bergqvist är bättre än Henrik Zetterberg. So take it with a pinch of salt.