1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614995 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1160211

Sv: Silly Season 09/10
Cartman: Vi närmar oss stupet av skrattretande, ingen vil hit, ska vi ha en sån som Obsut som SUPERBACK...
NejNejNej...
Detta går åt helvete!!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Mackelito: Vad är det för fel på Obsut då?

Sv: Silly Season 09/10
Mackelito: Men snälla nån! Stod det nåt relevant utöver vad Linkan redan har sagt om varenda spelare sen sillyt började?

Vad sa han i intervjun?
"Han finns med i bilden". Det säger han om alla.

"Det är en bra back och han har funnits med i våra diskussioner. Det gör han fortfarande även om vi inte blivit konkreta, säger Lindqvist."

Förvånad? Inte jag.
Jag vet fortfarande inget mer av väsentlig info än jag gjorde när jag vaknade.

Sv: Silly Season 09/10
Mackelito: Jo, Obsut är ju en sopa. En säsong var han under 25 pinnar.Skandal är ordet!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer