Vidare är jag också lite kluven till Linkans kommentar angående Micke Lind. Han måste ju vara ett bättre alternativ än Sonnie som tredjecenter. Sonnie bör vara en rivig ytter tillika attitydspelare på kanten. Inget annat. Jo, poäng får han ju så klart göra. Hur mkt han vill.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Han måste ju vara ett bättre alternativ än Sonnie som tredjecenter.
Sonnie bör vara en rivig ytter tillika attitydspelare på kanten. Inget annat. Jo, poäng får han ju så klart göra. Hur mkt han vill.