låt leksand aik malmö och två till komma upp i elitserien så kan färjestad hv och dom andra spela i norge eller vart dom ska spela ;)
Inlägg: 1160592
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
falo: " Elitserien som produkt är fortfarande intressant, då blir det svårt att ha Färjestad mot Metallurg, vilka bryr sig om det?" Precis, helt ointressant för mig som Västernorrlänning. Då tittar jag hellre på Allsvensk hockey, vilket lag som helst...
Sv: Silly Season 09/10
falo: ja .. det är bara för supervärsting lagen att dra .. hur djurgårdens ekonomi ska klara sej är för mej en gåta ..
Sv: Silly Season 09/10
falo: Mycket positiv artikel och riktigt bra att canal+ och tv4 vill skriva avtalet endå mycket bra.