Tycker folk är lite väl tuffa mot Lotvonen, jag har noll koll på Granath men han lär knappast vara i Lotvonens klass.
Inlägg: 1160644
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
dr-nix: Jag är verkligen inte Lotvonen-fan men måste hålla med dig. Håller Granath, som väl rimligen är tänkt som 7-8 back, Lotvonen-klass blir jag ytterst överraskad. Anledningen till att man gnällde så på Lotvonen var väl främst för att man hade så oerhört mkt större förväntningar på honom än de han infriade. Detta pga att han värvades lite som en "stjärna" med en lön därefter. Så är ju inte fallet med Granath på långa vägar....